przełączniki KVM i notebook

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 03:36:34 MET

Witam.
Mam pytanie dla zorientowanych w temacie.

Czy notebook może pełnić rolę terminala (klawiatura, mysz, monitor) i
obsługiwać za pomocą przełącznika kvm inne komputery?

Sprawa tak naprawdę sprowadza się do tego czy notebook ma odpowiednie
wyjścia.
Nie miałem jeszcze komputera przenośnego i stąd to pytanie.

Zastanawiam się bowiem nad kupnem notebooka albo samego wyświetlacza LCD.
Gdybym się zdecydował na kupno samego monitora to musiałbym dodatkowo
sprawić sobie
jeszcze kolejnego pc-ta.

Dlatego bardziej interesowałoby mnie to pierwsze rozwiązanie.

I jeszcze jedno...

Poszukuję jakiegoś dobrego, sprawdzonego przełącznika kvm, które
obsługiwałyby standard DVI.
Znalazłem coś takiego. Ale nie wiem co o nim myśleć.
http://www.meditronik.com.pl/doc/komp/kvm-dvi.htm

Pozdrawiam
Taif