Re: Jaki 17 calowy LCD?

Autor: Kamil <WYTNIJTOkamil.j_at_vp.pllWYTNIJTO>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 01:50:18 MET

> Zastanwiam sie nad kupnem 17 calowego LCD (do 2000 zl).
> Moi dwaj faworyci to:
> 17" LG LCD 1730B
> 17" Samsung LCD 710T
> Ktory z nich wybrac? Moze macie jakies inne propozycje?
> Czy LG i Samsung daja gwarancje na martwe pixele w swoich wyswietlaczach?

Ja bym brał LG, bardzo dobra jakość obrazu! Co do martwych pixeli to napewno
jest gwarancja, przy czym jak jeden Ci bedzie swiecil to tego Ci nie uznaja,
jest jakas konkretna wartość, która określa kiedy wyświetlacz może być
przyjęty na gwarancji! Poszukaj na stronach producentow, moze akurat bedzie
gdzies pisac!