Problem z odtwarzaniem dzwieku

Autor: key <keyman_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 00:49:22 MET

Mam taki oto problem, kiedy wlaczam jakis program do odtwarzania muzyki (np.
Winamp) i podczas gdy leci muzyka, wlaczam jakis inny
program (np. Internet Explorer, Word itp) dzwiek albo spowalnia, albo jest
znieksztalcony. Nie pomogly takie zabiegi: zwiekszenie
pamieci RAM, akutalizacja/reinstalacja sterownikow do karty muzycznej, zmiana
karty muzycznej, redukcja programow dzialajacych w
tle, wedlug Nortona Antivirusa nie ma tez zadnych wirusow...
Skonczyly mi sie pomysly... POmocy.... :/