Re: Dlaczego nie odpala?

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 00:12:51 MET

Dobra zaczynam jażyć.

> PO zmianie płyty głównej z P90 na MMX 188 MHz ( GA-586 ATV) .Nie chciały
> zatrybić pamięci ze starej płyty, mimo , że dodawałem parami.

Tak masz je dodawać parami pamieci sim edo pracowały, pracują ;) w parach.
Ok jakie to pamięci 4 mb i czy kości rozumiem te same i na poprzedniej
płycie działały.
Tam sie te pamięci zmieniały co chwile nie pamiętam to było 10 lat temu były
pamięci sim i sim edo szybsze.
Czy jesteś pewien że nowa płyta powinna obsługiwać ten typ pamięci???

>Wtykaałem je w różnych układach i patrzyłem ile z nich komp
>widzi.Oczywiście zawsze po
> wyłączeniu zasilania. Zdarzało się już ,że była trudność z zadziałaniem
> procesora ( okresowy dźwięk i ciemny monitor).

To nie procesor tego się nie da zepsuć.
Problemem są pamięci:
Czy wkłądasz je we właściwe sloty i czy dobrze je dociskasz.
Przejedz je acetonem też są pewnie brudne.