Jaka pamięć?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 23:09:36 MET

Witam!!
Kupilem plytke Gigabyta GA-8I865P-G i Celerona D320.Moje pytanie.Jaka mam
do tego kupic pamieć??Nie chodzi mi o firme bo kupie napewno Kingstona,
ale nie wiem czy PC3200 cz PC2700???Pod tym Celkiem i tak pamięci będa
dzialać jako PC2700 obojętnie jakie bedą.Druga sprawa to to ,że moj budzet
jest ograniczony i jeśli kupie PC3200 to będą to CL3 a za ta sama kase
moge kupić PC2700 CL2,5.Nie wiem jakie wybrać.I jeszcze jedno, jeśli kupie
te na szynie 333 a będę kręcił procka,to one będą mi to ograniczały?
Dzieki

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)