Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:50:08 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1i842hcj4qjw6.1ph2q31uic2n7.dlg@40tude.net...

> nie wierzę tobie, bo linki które podałem mówiły co innego niż ty i chyba
> tej różnicy własnie nie rozumiesz

Właśnie mówiły dokładnie to co ja :))

Można to udowodnić:
Podłączasz dysk, zapuszczasz defragmentację a następnie
kładziesz na niego garnek z lodem na 1 min
następnie go zdejmujesz na 1min tak aby dysk się rozgrzał
cały cykl powtarzasz ok. 30-50 razy (o ile dysk tyle wytrzyma)
i wcześniej się nie posypie.....

Zapuszczając dysk bez chłodzenia nic mu się nie stanie....
chociaż średnia temperatura jego pracy była 2x wyższa....

Rozumiemy się teraz :)

ax

PS. oczywiście należy wykluczyć kondensację pary wodnej
w miejscu chłodzenia, aby doświadczenie było wiarygodne...