Re: Dlaczego nie odpala?

Autor: Jo <zpogrim_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 22:24:17 MET

PO zmianie płyty głównej z P90 na MMX 188 MHz ( GA-586 ATV) .Nie chciały
zatrybić pamięci ze starej płyty, mimo , że dodawałem parami. Wtykaałem je w
różnych układach i patrzyłem ile z nich komp widzi.Oczywiście zawsze po
wyłączeniu zasilania. Zdarzało się już ,że była trudność z zadziałaniem
procesora ( okresowy dźwięk i ciemny monitor), ale po kilku pstryknięciach
ustępowało. Teraz jest to na dobre. Jak sprawdzić w domowych warunkach co
padło , a może nie jest tak źle?