Lista portów dla protokolow komunikacyjnych

Autor: Akanid <akanid_at_proszebezspamu.wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 21:57:46 MET

witam

wiem ze z leksza to ntg ale potrzebuje szybko znalezc te informacje a
google jakos mi w tym nie pomaga za bardzo wiec z gory pszepraszam za
takiego posta ntg.

potrzebma mi lista portow i jaki protokol na niej pracuje

np
http 80,8080
ssh 23,22

i tak dalej.

nie chodzi o wszystki protokoly ale o te najbardziej popularne ftp,
telnet,ssh,ssl,http,https. google wywala same opisy konkretnych
protokolow a ja potrzebuje liste protokolow z nr portu na jakim pracuje.

jesli ktos moze w tym pomoc to z gory bardzo dziekuje.

pozdrawiam
akanid