Re: kt333 na nforce2 ultra..?

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 21:51:34 MET

Użytkownik "Jaged" <szukaj@w.sigu> napisał w wiadomości
> przecież nie napisał, że mu chodzi nie stabilnie. Jak mu się chce
> przekładać do niech przekłada, ale różnicy to raczej nie odczuje.

hihi :) no fakt chodzi ladnie stabilnie..ale szczerze moowiac chodzi o
mozliwosc podkrecania.. bo juz wczesniej ktooreys z grupowiczoow pytal sie o
podkrecanie procka na kt400 i okazalo sie ze ma plytke z serri "nie
podkrecajacych" i byla kiszka..z moja jest podobnie.. wrecz podkrecanie
powoduje bledy w windzie i sa potem jaja..
wiec pewnie sie pobawie i przeloze ;)

pozdr
Szo