Re: przełącznik KVM

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:34:25 MET

> Ja mam jedną sugestię, wiem, że to nie to samo,
> http://synergy2.sourceforge.net/
ja uzywam Belkinow (omni view Se itp), mam kilka szt i do 1600x1200 nie
widze pogorszenia jakosci obrazu. Pod warunkiem oczywiscie stosowania
sensownych kabli vga, a nie chinskich sznurowek za 3zl. Dlatego tez
polecam wybieranie KVM takich, do ktorych kable mozna podlaczyc "jakie
sie chce" a nie takich, ktore juz maja wbudowane, bo jak sie okaze ze
jest kiepsko to juz niczego nie da sie poprawic...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG:23319