ASUS P4PE + nowy celeron

Autor: Alojzy <alojzy_at_ten.email.to.fikcja>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 19:07:37 MET

Witajcie :)

Mam pytanie dotyczące konfiguracje sprzętowej:

Posiadam płytę główną ASUS P4PE z najnowszym biosem (1007) oraz z
procesorem Celeron 2.0 GHZ (128cache, 400MHz FSB). Chciałbym zmienić
procesor na Celeron 2.8GHz (256 cache, 533MHz FSB).

W związku z tym mam pytanie (na które panowie w sklepie nie potrafili mi
odpowiedzieć jednoznacznie):

Czy na tej płycie ten nowy procesor wystartuje bez problemów ? Chodzi
dokładnie o to 533MHz FSB .... czy ktoś z grupowiczów robił podobną
zamianę na podobnym sprzęcie z pozytywnym skutkiem ?

--
trzeba mieć fantazje dziadku ...
Alojzy