Re: LCD 15'' LG

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 17:41:34 MET

Trzastek napisał(a):

> Witam,
>
> Zonie kupiłem i jest Ok natomiast na chwilę obecną zastanowiłbym się nad
> najtańszą 17" LG ,która niejest gorsza od tej 15" tki. Ten monitor ma
> ogromny + bo ma wejście DVI. Poza tym jest to normalna 15" z szybką matrycą

Zgadza sie. Ten monitorek jest extra! Nie jestem wybredny ale oczy mam i
pewne
porownanie tez mam. W lg 1530B matrycka jest szybka. Kolory ladne. Kat
patrzenia w poziomie szeroki, w pionie juz mniejszy ale znosny.
Menu jest wygodne. Wiekszosc czynnosci robi sie 2-3 nacisnieciami a
czesto tylko 2. Stopka ma feler bo ma tylko 2 pozycje w ktorych moze byc
ustawiona czyli max na dole i max na gorze. Monitorek mozna wygodnie
nachylac do w poziomie. No i dodatkowy plus to taki ze przy
sciemnianiu/rozjasnianiu regulacje robi sie jasnoscia swietlowki. Wiec
na ciemniejszym ustawieniu dluzej pochodzi. Budowa wewnetrzna jest
przemyslana. Wbudowany zasilacz. Sama matrycka ludzko podlaczona bo
tylko jedna tasiemka. MOzna sie przyczepic do tego ze obwodka jest
srebrna bo wole czarna ale co za problem zakleic?
Ja w skali 0-10 daje 10:)
No i jak sie ma dwa kompy to mozna jednego podpiac do vga a drugiego do
dvi i jest cool. Bo jak sie zestawi na drugim vnc serwer po sieci to
klawirki i myszy nie trzeba przelaczac tylko klik klik i funguje:)

--
Lukasz Sczygiel