Re: wygluszenie komputera

Autor: xperl <xperl_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 15:23:36 MET

Użytkownik wojtek napisał:

> jaki zasilacz,jaka karta graficzna,jaki wiatrak na procesorze,czy
> odudowa nie przenos drgań,czy dysk nie jest za głośny bo czasami to on
> jest najgłośniejszy

Zasilacz: CODEGEN 300W Model: 300XI
Wentylator w zasilaczu chodzi glosno, wiadomo ze trzeba go zmienic.

Zasilacz procesora: nie wazne jaki bo chodzi jak odkurzacz...

Mam pytanie co do dysku, jest to Samsung SP0812C i faktycznie czasem
slychac jak mieli, ale nie mam pomyslu jak go wyciszyc?

Obudowa: hmmm. slyszalem o jakis matach, ale czy to pomaga? zobacz jaka
mam obudowe a moze cos wymyslisz?

http://mediaprojekt.waw.pl/comp