Re: Jak zepsuc matryce LCD w laptopie.- Jaki ma być sterownik?

Autor: krzysiek6812 <krzysiek6812_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 11:13:44 MET

Widze że macie dużo czasu na głupoty, może ktoś mi powie w jaki sposób
określić urządzenie pracujące na PCI IRQ11, bo system woła o soft a nie
bardzo wiem czy chodzi o modem czy inne sprzęt.Jakiego sterownika mam
szukać.
 W menedżerze urządzeń widać tradycyjny znak zapytania i opis: Ine
urządzenia PCI Device

Pozdro....