kruczki - Radek 9600Pro

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 09:47:51 MET

Witam
mam zamiar kupic Radka 9600Pro i tak szperam wynajduje jakies niuanse i mam
ból
znalazlem w necie ze karta Gigabyte z chipsetem GV-R96P128DU czyli wersja
Ultra wychodzi w testach o 10-15% lepiej niz standardowe wersje na chipsetah
R96P128D czy R96P128DH. Ale jak wiadomo nie tylko Gigabyte robi Radki (moi
rodzice tez jednego zrobili <lol>) wiec jak poznac na przyklad u Saphire ze
jej karta ma wlasnie lepszy chipset czyli taktowany 500/600 (wersje
Altalntis??) i jak to sie nazywa np u HiS czy PowerColor
czy musze tylko czytac co to producent na pudelku namalowal (czyli lazenie
od sklepu do sklepu i proszenie "moglby mi pan tego Radeona 9600Pro na
chwileczke pokazac" :)
dzieki za info

Pozdrawiam ... Radek :)

--