sieciówka pcmcia

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_fuck.spam.o2.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 08:57:22 MET

Witam
Mam sieciówkę Xircom REM56G-100. Niestety ktoś potknał się o kabel sieciowy
(proszę o nie poruszanie tematu położenia kabla sieciowego), no i coś się z
kartą stało. Tzn odpadła jedna blaszka, a co dziwniejsze windows przestał w
ogóle wykrywać kartę jako sieciową. Jednakże modem widzi... Czy poza
wyłamaną blaszką coś jeszcze mogło się stać? I jak tą wyłamaną blaszkę
naprawić? Nie wiem jak rozebrać tą kartę. Gniazdo jest w karcie, bo to jest
taki grubszy typ. Trochę szkoda mi kasy na nową...

Pzdr.