Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 00:55:41 MET

Dnia Thu, 20 Jan 2005 11:33:33 +0100, ahpuch napisał(a):

> Nie ma sie co chwalic, to juz moja czwarta czy tam piata barracuda i kazda z
> nich trzymala podobna temperature, wiec nie kumam o co komustam chodzi ze mu
> sie grzeje nagle dysk. Jak chce miec zimny to niech kupi WD te robia sie
> ledwo letnie.

Problem w tym ze Barracuda IV, V lub VII nie musi byc goraca a mozna to
osiagnac po prostu zapeweniajac temu dyskowi odrobine przwiewu. :-)
Pisanie kup sobie WD to troche odkrecanie kota ogonem ;-)

BTW osobiscie odnioslem wrazenie ze Barracudy III grzaly mocniej niz
nastepne generacje.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]