Re: Przeterminowane tusze do HP

Autor: Alr <tonie_at_email.jest>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:18:08 MET

Użytkownik "Valamarth" <valamarth@nie.lubi.spamu.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:csp0se$ovh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam...
> Mam takie pytanie: czy tusze, które mają na pudełkach napisane "Do
> instalacji przed OCT 2000 i MAY 2001" :-) (pierwszy czarny, a drugi
> kolorowy) będa sie jeszcze do czegokolwiek nadawać czy od razu je
> wyrzucić? A jeśli wyrzucic to mogę tak po prostu do kosza, czy to sie
> gdzieś specjalnie 'utylizuje' czy coś takiego? Pudełka nie były otwierane

Witam
Uzywalem przeterminowanych tuszy do HP DJ 400 (nie smiac sie!!!) . Wszystkie
oryginaly HP, przeterminowane tak po 2-3 lata (coz nasz zaopatrzeniowiec tak
zamowil...). Niektore byly OK, w innych rozsypywala sie ... folia
przewodzaca - w drobny mak! Tusz byl ok- a wiec strzykaweczka i do innego
sie wlewalo :-).

Pozdr.
Janusz