Re: Monitory IIyama. Dobre?

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:05:58 MET

Dnia Thu, 20 Jan 2005 09:07:32 +0100, Przw napisał(a):

> Gdybym kupował monitor LCD, to jak najbardziej szukałbym IIyamy - w
> zależności od funduszy oczywiście.
> Natomiast CRT - nie koniecznie.

......iiyama to glownie LCD (to wiadomo) - promuja to mocno, dlatego
pewnie wycofuja dobrej jakosci swoje wlasne CRT zeby nie byly konkurencja
dla LCD (moj model ma najlepsze parametry tehcniczne wsrod 17" iiyamy a
jest juz niedostepny - sa dostepne inne o gorszym obrazie :( )
iiyama miala nawet akcje swego czasu polegajaca na wymianie "grubego", ale
ja mojego grubego nie wymienilbym na zadne g*** LCD - takiej jakosci
obrazu jak moj CRT nie widzialem w zadnym LCD. Nie wiem, moze te z naprawde
wysokiej polki (pow. 3 tys.) by mnie zadowolily, ale to co widze w sklepach
i na wystawach to jest naprawde kiepska sprawa.
Choc chetnie bym wymienil, bo to jednak mniej miejsca zajmuje no i oczy sie
tak nie mecza, ale niestety jeszcze nie dzis. LCDkom jeszcze wiele brakuje
do naprawde dobej jakosci obrazu (przynajmniej tym powszechnie dostepnym).