Karta USB 2.0

Autor: < tomek > <nie_at_chce.spamu>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 21:01:42 MET

Hi!

Jako ze nie siedze w temacie ;) a znajomy pyta
to chcialbym zasiegnac opinii na grupie...

Znajomy planuje rozbudowanie kompa o karte USB 2.0
(na plycie ma USB1.1).
Pytanie dosc proste: co zakupic lepiej, karte oparta
na VIA czy ALI ? Cenowo podobne, a jakosciowo?

Jeszcze pytanie troche powiazane:
zakupil rowniez pendrive'a Kingston 2.0 i zdziwil sie
troche (ja w sumie tez) bo po jego podlaczenie padl
definitywnie system :(
Po prostu sie zwiesil, a po uruchomieniu twierdzi ze
brak pliku hal.dll i nie rusza dalej.
Dokladnie to samo stalo sie po zainstaliwaniu
systemu od podstaw i podpieciu pendriva do portu.
System to XP.

Mozliwe ze pendrive jest uszkodzony?
Moze to zasilacz na pograniczu wydajnosci?
(ja nie chce ryzykowac utraty swojego systemu
sprawdzajac tego pendriva u siebie ;)

--
 Pozdr.