Czy zadziala pamiec typu ECC ???

Autor: Aga <netaga_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:43:18 MET

Witam. Planuje poszerzyc swoj ram do 1GB. W tej chwili mam 512DDR 400MHz
(Goodram) chodzącena 266MHz gdyż mam AthlonaXP 2000+. Plyta główna ECS K7S5A
(prosze bez głupich komentarzy).
Mam mozliwosc kupic taniej 512DDR 266MHz z funkcją ECC - Error Correction
Code(Samsung) . Decyzja zakupu bedzie nieodwolalna gdyz kupuje z Allegro.
Czy moja plyta to obsluzy. Wyczytalem ze płyty jesli tego nie obsługują to
po prostu ignorują? Czy kto mial podobną pamięc na tej płycie?

Senks