Re: duuuzo ramu - dywagacje nt. predkosci

Autor: Bartosz <keyroWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:24:36 MET

> To ja nie rozumie jezeli rozszerzenie pamięci jest postanowone to w czym
> problem ?
>
> Płyta (MSI) ma dwa gniazda na pamięci, pewnie teraz jest tam 2x256MB,
> trzeba je wyciągnac wsadzic 2x512 DDR400 i tak będą chodzić na 266.

No wlasnie problem polega na tym, ze moge zamienic sie na plyty glowne z
ojcem, ktory posiada (jak sie przed chwila okazalo) ASUSa P4PE, ktory
OBSLUGUJE DDR400. W takiej sytuacji pozostaje kwestia - czy warto sobie
zawracac glowe przekladaniem wszystkiego (musialbym przewiezc komputer koleja
z Poznania do Torunia, rozmontowac wszystko i zmontowac, przy okazji
reinstalacja systemu bo sie juz nalezala i tak...). The first question was:
czy warto. Czy system bedzie WYRAZNIE sprawniej pracowal po zmianie plyty
glownej na asusa (i w konsekwencji obslugiwal ten ddr na predkosci 400), czy
bedzie to raczej zmiana NIEZAUWAZALNA i niewarta zachodu i kombinacji.

Czyz nie jest tak, ze po wlozeniu szybszej pamieci moj p4 zacznie pracowac na
wyzszej czestotliwosci fsb?

pozdrawiam
(i mam nadzieje, ze teraz juz wszystko jasno i klarownie swormuowalem :) )
Bartek