Re: przejsciowka usb <-> lpt

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:21:16 MET

> Stary system magazynowy - ale czy pracuje to w czystym DOSie, czy
> na Windowsie ?

Wszystko w poczciwych dbf-ach w Windows 98.
Wiem ze do tego potrzebny by byl drugi komputer z siecia najpierw
udostepniam temu drugiemu drukarke a potem on udostepniona drukarke
udostepnia mi :-) a ja kapczeruje ja na LPT1, tyle ze niestety sieci tam
zadnej nima. A komputer sam sobie nie moze udostepniac drukarki po to by ja
zkapczerowac na jako lpt1, stad pytanie, ze moze istnieja jakies sprzetowe
rozwiazania.

x4y4