Re: zegar :(

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 19:19:54 MET

*jagusia* wrote:
> procesor nowy, raczej nie podkrecany, bo kto bez pytania przy montazu
> to robi.
> plyta nowa.

A jaki procesor i jaka płyta? Bo u mnie się takie cuda dzieją, kiedy
podkręcę procesor ustawiając szynę na 200MHz. Wtedy mi się spieszy
około 5 min na godzinę. Po przestawieniu na 333 wraca do normy.
Obecnie pracuję na 202, spieszy się minimalnie, synchronizuję go
co 5 min przy pomocy Automachrona i jest OK.

--
Pozdrawiam
Peeter