Prosba o wycene - P3 based PC - cpu, plyta, ram

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 16:16:22 MET

Witam,

W ramach swiatecznych porzadkow spisalem na sprzedaz pzoostalosci po swego
czasu calkiem, calkiem, komputerze w oparciu o P3.

- Plyta glowna Asus CUSL2-C (mam pudelko itp),
- Pentium 3 500Mhz (ale chodzil, zachowujac normalna temperatura, jako
550Mhz - a wiatrak tez cudny nie jest)
- 2x 128MB ramu PC133.

Patrzylem na Allegro, ale rozrzut cen jest doprawdy dziwny. Czasem lepsze
elementy (nawet z lepszymi warunkami aukcji, tj gwarancja itp) maja nizsze
ceny niz crapy. A, ze nie siedze tak biezaco w cenach niezbyt mam wyczucie
ile to moze byc warte. Z jednej strony WinXp a wczesniej W2K chodzily bez
problemu, Office itp, ale jednak nie jest to juz pierwsza swiezosc:)

Wiec jesli ktos sprzedawal ostatnio cos podobnego - prosze o informacje.

PS: z ciekawosci, jesli ktos ma ta pyte, jak wyglada sprawa sledzia USB?
Bo mam wiekszosc dodatkow z pudelka a tego sledzenia nie widze. Co
dziwniejsze sledz od MSI ma ciut inna wtyczke (przy czym IMO bardziej
standardowa i niezbyt wiem czego szukac...

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl