Re: [spam] Re: PC <---- TV

Autor: Mircio <mirgut_at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 12:16:18 MET

> kupuję nowy, więc z tym nie będzie problemu. A jaki programem zgrywałeś ??

Na karcie bez sprzętowej kompresji na moim procku P4 2.4 zgrywałem
programami WINDVR3, WINVDR, FLY2000TV, mam kilka kart TV.

Na KWORLDZIE 7134Pro idzie zgrywanie dobrze (podobnie jak na sprzętowej
HAUPPAUGE) ale obciązenie procka to 50-90% jakosc lepsza niz bt878 ale nie
idealna.

Na pixelu na BT878 obciązenie procka jest większe i musze ograniczac
rozdzielczosc aby nie było zgubionych klatek (oczywiscie mowa o kompresji do
MPEG/DVD/DIVX + dzwięk mp2/mp3) no i jakosc na tym pixelu jest taka sobie.

Generalnie chwalę tego HAUPPAUGE bo jakosc jest identyczna jak na
stacjonarnej nagrywarce DVD za 1200zł :)

PS. tego Kworlda i Pixela tez mam do sprzedania po 100zł + koszty
wysyłki.(są to karty znacznie nowoczesniejsze od tej z allegro za 50zł:)

Mirek