Re: matryca z laptopa jako monitor do PC?

Autor: Michał Kołodziej <djadajdlajsdl_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 12:13:40 MET

> Witam
> Czy da sie podlaczyc matryce z laptopa jako monitor do normalnego PC?
> Patrze
> na allegro i najtansze 14' mozna kupic do 100 zl... czyktos moze
> potwierdzic
> moja teze, ze mozna sobie monitorek zrobic? Albo sprowadzi mnie na
> ziemie:)

Ten temat był nie raz wałkowany na pl.misc.elektronika i zawsze się
kończyło, że gra nie warta swieczki. Zwykłą przejściówką tego nie załatwisz.
Teraz monitory 15 calowe są bardzo tanie i nie widze sensu w kombinowaniu.
Zresztą matryce od laptopów są gorszej jakosci. Kupując na allego nie wiesz
nic praktycznie o niej, przy kupnie monitora widzisz jakość i wiesz co
bierzesz. Ja bym sobie tym głowy nie zawracał.

Pozdrawiam