HP OmniBook 4150 i HDD

Autor: Gozdek <gozdek_at_cconline.com.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 09:19:11 MET

Witam,

Przyniesiono mi wlasnie z Fundacji SOS laptopa HP OB4150 w
celu zainstalowania Windowsa.
Wszytsko by bylo ok gdyby nie fakt ze ten notebook nie posiada dysku
twardego.
W zwiazku z tym musze dokupic hdd - musze wybrac jakis konkretny model czy
obojetnie
jaki hdd bedzie dobry? Mysle o czyms malym ~10GB.

Drugie pytanie: gdzie tam sie wtyka ten dysk? Metoda prob i bledow udalo mi
sie zdjac klawiature i jakos nie widze za bardzo miejsca na dysk.
Jedynie obok slotu na baterie jest troszke miejsca (nawet chyba w ksztalcie
dysku) ale
nie widze tam zadnej tasmy ani gnizda gdzie by mozna bylo podpiac dysk.

Bardzo prosze o pomoc. Nie mam doswiadczenia z laptopami.

--
Gozdek