Re: cipset na asus n7v8x-x goracy

Autor: Przw <przemnet_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 07:57:14 MET

> PROBE ASUSa pod pozycją MB niby co, Twoim zdaniem, mierzy???

Probe Asusa pod pozycją MB mierzy temp płyty głównej "gdzieś tam" (może koło
niazda klawiatury :) ? - nie wiem), nie mierzy natomiast temp chipsetu. Co
zresztą jest zgodne z zamierzenieami - tak się mierzy temp płyty - pomiar
umieszcza się w dowolnym miejscu płyty. MB pokazuje 23 stopnie. Ale nie
ważne. Chodzi mi wyłącznie i chipset (VIA) !