Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: vs1981 <vs1981_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 05:57:33 MET

Nie porównujmy dysków 2GB do 80 GB i to jeszcze na obrotach 7200. To tak
jakby wziąć Pentiuma 100 i Athlona 3000+ -ten pierwszy nie wymaga
wentylatora, wystarczy sam radiator. Ja mam coprawda Caviara 30GB /7200rpm
który też się mocno grzeje, ale kilka Seagatów które widziałem
charakteryzowały się właśnie dużym ciepłem-szczególnie w "prowadnicach"
czyli tam gdzie przykręca się śrubki. Tak więc chyba Twojemu dyskowi nic nie
jest :)