Barton 2500XP@3200XP

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 01:26:24 MET

Witam.
Mam pewien problem. Wykręciłem samym mnożnikiem mojego Bartka2500XP do
3200XP i chodzi bez zająknięcia. Jest tylko jeden zgrzyt. Kiedy chcę
uruchomić ponownie komputer (restart) komputer się zatrzymuje i już nie
wstaje. Tak jak by nie miał siły dygnąć ponownie:) Pozostaje tylko twarde
wyłączenie komputera a pozniej ponowne włączenie i jest wszystko ok. Co może
być tego powodem? Dodam że nie zwiększałem napięcia na rdzeniu i jest ciągle
1,7V (defaultowo). Czyżby zasiłka?:) Warto też nadmienić że taki objaw jest
przy każdorazowej zmianie mnożnika procka.Nawet z 11 do 11,5.

Pozdrawiam
Bartek