Re: Zasilacz w Celeron 300Mhz Płyta Atx ma zawysokie napiecie 12V

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:19:23 MET

Użytkownik "Rem21" <rem21kielce@interia.pl> napisał w wiadomości
news:40aa.000006a8.41eeb1ce@newsgate.onet.pl...
> czesc, mam mały problem. padł mi zasilacz w komputerze, kupiłem nowy ale
po
> założeniu, gdy odpalam pc-ta przy "checkings parametrs" pisze abnormal
values
> found +12 volt is below 5% tolerance value, co z tłumaczenia oznacza chyba
ze
> napiecie 12 wolt jest wyzsze od napiecia z tolerancją 5%. W Biosie
sprawdziłem
> ze napiecie 12 Volt jest przy Moniror energy (cos takiego) i przy
założonych 12

Płyty główne nie posiadają mierników, ale ich namiastkę o dokładności
kilkanaście razy gorszej niż zwykły miernik kupiony za 20zł...
Takj właściwie, na większości płyt jest to zwykły bajer....

Sprawdź napięcia zwykłym miernikiem, i porównaj z tym co
pokazuje płyta a sam się przekonasz....

Nie oszczędzaj na zasilaczu, bo jest to najbardziej zawodny
element zestawu, a jego awaria może cię wiele kosztować.....

ax