Port PS/2 zginął

Autor: Jo <zpogrim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 20:07:57 MET

Sorry , że jeszcze raz ale doszły nowe dane.

PO zmianie płyty głównej z P90 na MMX 188 MHz ( GA-586 ATV) jest komunikat
o braku portu PS/2. i nie widzi myszy. Próbowałem zmieniać wtyczki w
gniazdach COM A i COM B ale nic nie dało. W BIOSIe są włączone porty PS/2 ,
COM 1 , COM 2. Poza tym zauważyłem, że w pobliżu gniazd COM A i COM B jest
gniazdo (4 pin w szeregu, białe) takie jak w karcie dźwiekowej . To gniazdko
jest puste, Nie ma kabelka. Może potrzeba jakiegoś zasilania , Jeśli tak jak
to zrobić?
Pamięci mają naklejki 16 MB PS/2 EDO.
CZy jest możliwość, że wtyczki w przewodach mają inny układ w różnych
płytach? Jak sobie z tym poradzić?
Niestety to mioja pierwsza taka misja więc proszę o wyrozumiałość.

Za każdą pomoc będę dozgonnie wdzięczny.