Problem z modemem

Autor: hs <heass_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 19:55:47 MET

Witam

Mam problem z instalacja modemu pod win 98. Nie wiem co to za modem, na
chipie jest napisane:
Conexant
Smart HSF
11242-11
E59052.1
0033 Korea

Z drugiej strony modem ma mala nalepke z napisem Zoltrix. HWDinfo32 pokazuje
"Generic Conexant Soft56 modem". Klopot w tym ze nie dzialaja zadne
sterowniki. Probowalem od Zoltrix Cobra i innych oraz rozne sterowniki HSF
Conexant. Za kazdym razem informuje ze drivery nie pisane dla tego
urzadzenia i wywala niebieski ekran. Prosze o pomoc bo to pilne.

Pozdrawiam
Hubert