Jaki komputer za 3000zł z monitorem?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 18:48:54 MET

Witam.

Dostałem 'zlecenie' złożenia komputera do 3000-3100zł z monitorem,
myszką i klawiaturą. Sprzęt będzie służył do pracy biurowej, netu,
oglądania filmów DVD, czasami pogrania w coś.
Ma być złożony z markowych komponentów, możliwie najbardziej
bezawaryjnych, ma być jak naprościej, żadnych bajerów typu SATA,
dual ddr, czy głośników 5.1. Nic nie będzie podkręcane, wszystko
ma śmigać na domyślnych ustawieniach, gdyż przyszła użytkowniczka
kompletnie się na tym nie zna. Komputer ma służyć przez kilka
najbliższych lat...

Skompletowałem coś takiego:
Procesor: Sempron 2300+ OEM - 192zł
Płyta główna: Asus A7N8X - 304zł
Wentylator procesora: Pentagram Q-80AlCu - 65zł
Pamięć: Kingston DDR333 cl2.5 512MB - 309zł
Grafika: Sapphire R9600Pro 400/600 BOX - 539zł
Dysk: Samsung Spinpoint 80GB 8MB Cache, 3 lata gwar - 248zł
Buda: Chieftec BG-01B-B-SL - 289zł
      (ma 300W zasilacz, ktoś wie może jaki dokładnie?)
DVDRW: Lite-On SOHW-1653S OEM - 275zł
Klawiatura: Logitech Deluxe Keyboard OEM - 34zł
Mysz: Logitech Pilot Wheel Mouse Optical - 79zł
FDD: srebrny jakiśtam 3,5" - 34zł
Głośniki: Creative Soundworks SBS-260 BOX - 52zł

I na koniec największy zgrzyt - monitor. Kompletnie wypadłem z rynku
monitorów CRT i nie mam pojęcia co jest teraz dobre. Ma mieć jak
najlepszą jakość obrazu, 85Hz przy 1024x768 i jak najmniejsze
zniekształcenia geometrii. Do tego ma kosztować około 600-700zł.
Wstępnie wybrałem:
Monitor: Samsung Syncmaster 795MB - 599zł

Całość wychodzi 3019zł.

Wszelkie poprawki, sugestie lub propozycje mile widziane.

--
Pozdrawiam
Peeter