Re: Monitory IIyama. Dobre?

Autor: danonwoj <danonwoj_at_konto.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 17:44:53 MET

witam,
posiadam model LM704UTA (na Diamondtron'ie) i nie narzekam. Choć czasem jak się wpatrzę, to widzę, iż czasem coś mignie (nie całkiem równo wyświetla kolor biały), lub co dziwne, potrafi ruszyć się cały obraz o mnie niż 1 mm przy przełączaniu z okienka na okienko programu (jakby raz sobie powiększał obszar, a raz pomniejszał...nie wiem. Ale ogólnie jestem zadowolony, bo zamist prawie 800 zł dałem niecałe 600 zł, ale monitor był wyprodukowany dwa lata temu, ale gwarę mam na 3.
pozdr,
<WojtaS>