Re: Monitory IIyama. Dobre?

Autor: Efreet <efreetWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 16:54:57 MET

> Używam od. ok. 5 lat i jestem bardzo zadowolony
> pod względem jakości wyświetlanego obrazu.

5 lat temu to inne monitory byly :(

> Ja poleciłbym: IIYAMA Vision Master Pro 454
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=494959414d415f484d39303344545f313927

Ja ten wlasnie kupilem...cena w ciagu 3 m-cy (wakacje) spadla z 3000 do 1800...
ale jakosc chyba jeszcze bardziej...na dzien dobry pojechal do servisu, bo
jedna cewka byla tak odchylona...ajjjj....
a ten door-to-door to tez, jak przez firme sie robi, gdzie sie kupilo...
a tak czekalem tydzien prawie...
dobrze, ze przynajmniej za transport zaplacili...
i wyslali, ze "wszystko bylo ok" ale tez ze "skorygowano obraz"...
(tylko jako bylo ok, to po co korygowali ??)
a teraz po 2 latach...zaczal mi piszczec :/
Moze chcesz kupic ?? wymienilbym sobie na LCD moze ;)
bo ogolnie to wiesz...obraz ostry... ;)
@200 Hz pracuje :)

Efreet