PrintSerwer a drukarka atramentowa

Autor: Jacek Żmichowski <jacek_zmichowski_at__WYTNIJ_wp.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 15:44:28 MET

Witam

Mam zewnętrzny printserwer HP_J2591A. Muszę teraz podłączyć pod ten
printserwer inną drukarkę i mam pytanie:

Czy printserwery obsługują drukarki atramentowe - konkretnie HP960C. ?

Jak miałem podłączoną drukarkę laserową, to naciśnięciu klawisza TEST na
printserwerze, od razu na drukarkę został wysyłany wydruk z konfiguracją
printserwera. A jak podłączyłem tą drukarkę atramentową to wciskam TEST i
nic :-(

pozdrawiam
Jacek Żmichowski