Re: Dvd-Ram

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 14:17:48 MET

Użytkownik "Amciu" <amciu@aster.usunpl> napisał w wiadomości
news:csllvf$u8m$1@mamut1.aster.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> mam zainstalowany incd niestety nie można sformatować tej płytki

W zakładce InCD we właściwościach napędu jest pozycja "Format". Co się
dzieje, kiedy w nią wchodzisz? A może masz włączoną ochronę przed
zapisem? Taka ochrona może być również sprzętowa, jesli masz napęd
obsługujący płytki w cartridge'ach. Popatrz w dokumentację do InCD, jest
w folderze \Ahead\InCD.

/odpowiadając zmień px na pl/