Re: Dual Channel ?

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 13:51:48 MET

On Wed, 19 Jan 2005 12:03:07 -0000, MojoJojo <osoba@microsoft.com> wrote:

> Te¿ powa³kowa³em troche temat koœÌ musi byÌ identyczna i czy to znaczy ¿e
> jak zakupie drugiego Kingmaxa to ruszy macie jakieÂś doÂświadczenia z Epox
> 8RDA3I.

z doświadczenia wiem, że te EPoXy nie lubią się za bardzo z Kingstonami,
szczegĂłlnie przy pracy w dualu.
wydajność przy dualu w stosunku do single dla 3D Marka 2001 wyniosła u
mnie ok. 300 punktów. czyli raczej błąd statystyczny. w graniu w HL2
róşnica şadna - przynajmniej na oko ;)

--
www.samodobro.vline.net.pl