Re: zym czyscic panel LCD?

Autor: Gom_Jabbar <gomjabbar_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 12:24:42 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2005 11:50:18 +0100, miko napisał(a):

> Czym czyscic panel monitora lcd. W instrukcji jest napisane ze miekka
> szmatka. Ale niektore zabrudzenia nie schodza. Jakiego uzyc srodka aby nie
> uszkodzic powloki panelu. Dziekuje za wszelkie wskazowki.

Ja w swoim lapku stosuje takie materiałowe szmatki fabrycznie nasączone
środkiem na kurz. Są tanie (w sklepie chemicznym) i się sprawdzają.
Czasami jak jest bardzo upalcowany to Mr. Muscle - u mnie nie dzieje się
nic jak nim przetre a połysk jest :D

Możesz także wydać troche kasy i kupic szmatki nasaczone lub srodek w
sprayu dedykowany domyslnie do czyszczenia LCD, jednak to troche kosztuje.

--
-== Milk chocolate pumping through my heart ==-
-==  www.9volt.prv.pl  ==  www.reyn.prv.pl  ==-