Re: Problem z napedem DVD

Autor: Kalasznikov <pberznfgre_at_bc.cy>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 09:18:32 MET

K. napisał(a):
> Sprawdz tasme byc moze masz ja walnieta i dlatego raz widzi a raz nie
> nagrywarke.

Wczoraj udalo mi sie dorwac identyczny naped. Podlaczylem go zamiast
owego felernego i jak sie okazalo smiga bez najmniejszego problemu.
Potem znowu podlaczylem moj i przy starcie go wykryl i w Moim Komputerze
pokazal jako naped dvd. Wlozylem jedna plytke ktora byla przeze mnie
nagrana i po pokazaniu zawartosci pokazywal tylko track2.cda (plytka
jest z danymi). Wlozylem inna tloczona. Zaczal ja mielic, ale
przynajmniej trzymal ja na wysokich obrotach. Dzisiaj rano wlaczam
komputer i przy sekcji wykrywania w miejscu gdzie jest moj naped
wyswietla 'none'. O dziwo w Moim Komputerze Xp pokazuje 'naped dvd', ale
przy probie otworzenia jakiejkolwiek plyty znowu jest to samo, tj.
rozkreca i 'puszcza'.
Czy mam sie powoli przygotowywac na zakup nowego?

--
  ,>   )\ `a_       E-MAIL: pberznfgre@bc.cy        _a' /(
(  _  )/ /{_ ~~   "Analiza uryny może wykryć    ~~ _}\ \(  _