Re: dodatkowe zasilanie

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 09:01:26 MET

Tue, 18 Jan 2005 19:41:18 +0100, na pl.comp.pecet, sl napisał(a):

> Czy procesor Duron 800 bedzie poprawnie pracowal bez podlaczenia do plyty
> wtyczki dodatkowego zasilania?Plyta na KT133A.

Jak w starej plycie nie mialem takiej wtyczki wcale, to potem po przesiadce
na nowa przez pare dni nie mialem jej wpietej, bo zwyczajnie nie zauwazylem
ze to istnieje i sie wpina :)

Nie do konca pojalem co sie zmienilo jak juz ja wsadzilem, dzialalo
wczesniej, dziala i teraz.. ale skoro ma byc to jest :)
A Twoj duron z moich doswiadczen wychodzi ze bedzie dzialac.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl