Re: NEC 3520... - czy ktoś ma?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 08:45:59 MET

"Przemolo" csk2bf$1pj$1@inews.gazeta.pl

> Tak czy inaczej widzę, że Szanowna Grupa poleca przede wszystkim NECa 3520,

Nieprawda. Grupa poleca LG, NEC, LitOn... Każdy swoje chwali.
Ja kupiłem Toshibę i nie żałuję. :) I zapewniam, że nie jest
prawdą, iż nie nagrywa na słabych płytach DVD. Nagrywa. I ma
(obsługuje) overburning dla CD. Inna sprawa -- w jakim celu
katować nagrywarkę czy czytnik źle wyważonymi płytami? :)

> a inne Liteony i pozostałe nagrywarki DVD pozostają
> w Waszej opinii daleko z tyłu. Czy ktoś wie kiedy
> pojawi się w sklepach model 3530?

Nie wiem. Ale na pocieszenie mogę dać ten link:

 http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=74375

E.