Re: wyłaczenie wentylatora na plycie gigabyte GA7N400 Pro

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 08:52:18 MET

Tue, 18 Jan 2005 19:57:54 +0100, na pl.comp.pecet, Oleg napisał(a):

> Moim zdaniem dmuchają na zimne.
> Tylko przy większym obciążeniu mostka wenti potrzebny.
> Szkoda, że nie regulują obrotów wiatraka w zal. od temperatury.

Na moim abicie AN7 temperatura chipsetu z wentylatorem oscylowala gdzies
przy 30*C. Raczej nie uwierze ze bylaby podobna po jego zdjeciu, choc z
drugiej strony jego (wentylatora i "nibyradiatora" pod nim) jakosc byla
krotko mowiac badziewna. Pomijajac juz, ze sposob zalozenia pasty opiera
sie chyba o schemat "kapnij-przyklej-nastepny".

W kazdym razie na prosta logike wydaje mi sie ze nie bez powodu sa te
wentylatory na chipsetach. Jak sie ma dobrze chlodzona obudowe, to
ewentulanie moznaby poprobowac, ale przeciez wiekszosc grupowiczow nie
uzywa komputerow wylacznie do biurowych zadan...

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl