Pc załacza sie na 5 s i wylancza

Autor: Marcinran <marcinranWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 07:47:42 MET

wirtam..
mam plyte asrock k7VT4A+ nowiutenka dostalem z serwisu za moja poprzednia
zepsuta/ gwarancja/
pamiec na ddr 133Mhz chodzi napewno bo sprawdzalem gdzie indziej.
mam ez zasilacz.. rowniez sprawny chodzi na innym kompie
procesor kupilem dopiero..i musze sprawdzic na innym kompie..

ale moze poradzicie mi cos co moze b yc.. wszystko zamontowane ladnie..tak
jak powinno chociaz na plycue glownej opisane jest co innego niz w ksiazece
takze nie wiem tez jak do tego sie ustosunkowac..

komp po wsicnieciu guzika chodzi prez 3-4 sek i sie wylancza... co moze byc
przyczyna gdzie szukac!
pomozcie Marcin