Re: HELP!!! <Poważny problem>

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 03:18:38 MET

Gibol wrote:
> NIE!!! Sterownikiem obrazu było VgaSave a z Ikonką GF FX 5700 w
> menegerze mozna sobie bylo robic wszystko nawet usówać sprzęt i nic :(
> PS. Mi przywracanie systemu się czasami przydaje i uważam że jest to
> jesen z lepszych pomysłów microsoftu i nadodatek nie przeszkadza tak
> jak SP2. (Miałem raz i nikomu nie polecam!)

Sterownikiem obrazu był wbudowany sterownik VGA (ten sam sterownik, który
zajmuje się wyświetlaniem obrazu gdy system wykryje nieznaną kartę
graficzną). To tym bardziej przemawia za moją tezą, że prościej było tylko
przeinstalować sterowniki grafiki.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org