Re: Prowizja sklepu

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 23:28:36 MET

wto, 18 sty 2005 o 22:15 GMT, axial napisał(a):

> Chodzi o to, co to za hurtownia skoro daje Ci takie rabaty....
> Myszka kosztuje w hurcie niecałe 6zł... to co dostajesz myszkę i 4 zł? :)))

nie mialem na mysli badziwia za kilka zl, tylko cos normalnego w cenie
30-100zl, chociaz raz dostalem rabat jeszcze wzgledem ceny cennikowej w
hurtowni na klawiature, w cenniku kosztowala 19zl a kupilem ja za 12...

wiec pewnie roznica w stosunku do ceny sklepowej to ponad 2x

> Po drugie człowiek się pytał o JEDEN zestaw....
> Powiedz co to ma wspólnego z hurtem i rabatami....

ja nie zajmuje sie komputerami, kupuje tylko dla siebie i czasami cos dla
znajomych, czyli robie zakupy max 2-3 razy w miesiacu

> W sklepie są monitory po 600-700 zł brutto
> w hurtowni można dostać po 400 netto, skoro masz
> rabat 200-300 zł/szt to gratuluję, bo masz kolejnego klienta, czyli mnie :))
> Chętnie kupię monitory po 100zł netto :)

ech, cos ciezko z Twoim "kapowaniem"... :)

mialem na mysli monitory LCD...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   Ta sygnatura zostala automagicznie      ]
[       Ekg: #3781111            ][   wygenerowana programem Signify v1.14.   ]