Re: RAM 512 czy 1 GB ?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:24:15 MET

Użytkownik "Oleg" napisał

Nie, to ta http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=233

> NF 2, to na 99% nie będzie działać w dualu z tymi TwinMosami ;-(
> chyba że na 200 mhz, góra 333 (w sumie nie byłoby źle)
> można by wtedy szybszego CL2 spróbować..

> Albo wymień u sprzedawcy na inne, bo deska za bardzo dobrą uchodzi

Na "deske" nie narzekam;) ale mam ja dopiero od 4 dni i na razie jest bardzo
git:). A FSB i tak jest 143 bo procek to Palomino 1600+ i wiecej nie
pojdzie, a nie ma sensu ustawiac RAMu na wiecej mhz niz procek, bo AMD
chodza szybciej w trybie synchronicznym. I dzieki niskiej czestotliwosci
(143*2=286mhz) udalo mi sie tak zejsc z timingami. Wymieniam etapami, bo
jeslibym chcial zmienic naraz plyte, procka i kupic 1gb ramu to bym jeszcze
z 5 lat kase chomikowal:). A tak to za jakis czas zmienie procka, dokupie
ram-u i wtedy sie bede martwil o Dual'a;)

> Skombinuj kość 256 MB i wypróbuj czy chodzi w dualu z 512-ką.

Przeciez do Dual'a kosci musza byc identyczne, prawda?

> Pozdrawiam - Oleg

Ja rowniez pozdrawiam,
Brovar