Re: Driver Guide

Autor: Luc <Luc_at_becznica.org>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 21:21:02 MET

Użytkownik "Amrek" <gissen@USUN_TOo2.pl_TO_TEZ> napisał...

> Dzieki. Ja nie oszukuje. Juz 5 h czekam na login i maila i nic.....
> A moze to przyjdzie po tygodniu?? Hm..poczekam spoko

Może podałeś zły mail, albo serwer na którym masz konto na "za mocny"
program antyspamowy ;)
Przez długi czas działało login/passwd: driver/all, ale od jakiegoś
czasu rzeczywiście trzeba się logować za pomocą maila i ustalowanego
hasła, sam przez to przechodziłem kilka tygodni temu, mail z linkiem
do potwierdzenia rejestracji przyszedł w kilka sekund.

Luc